Regulamin Świadczenia Usług PranieKanap24.pl
Niniejszy regulamin określa zasady i warunki świadczenia usług czyszczenia przez firmę PranieKanap24.pl. Zapewniamy usługi na najwyższym poziomie, z dbałością o każdy detal, na terenie Warszawy i okolic. Przed złożeniem zamówienia prosimy o zapoznanie się z poniższymi punktami, aby uniknąć ewentualnych nieporozumień.
REGULAMIN FIRMY PranieKanap24.pl
1. Wykonawcą usługi czyszczenia jest firma PranieKanap24.pl.
2. Usługi mobilne są wykonywane na terenie Warszawie i okolicach w miejscu umówionym z klientem.
3. Minimalna kwota zamówienia usługi mobilnej to 150zł .
5. Wykonawca umawia się z klientem w przedziale czasowym, np. między 8.00 – 20.00.
6. Usługę wykonujemy z dbałością o szczegóły oraz z największą starannością.
7. Wykonawca używa sprzętu renomowanej firmy, między innymi Santoemma, Prochem
8. Do zamówienia ( u klienta ) wykonawca potrzebuje dostępu do prądu oraz wody.
9. Opłata za wykonaną usługę jest pobierana w całości po wykonaniu zamówienia.
10. Koszty usługi określa cennik firmy PranieKanap24.pl.
11. Ceny za rzeczy nie wymienione w cenniku, np. foteliki samochodowe, wózki, czyszczenie kostki
brukowej będą ustalane indywidualnie.
12. Firma nie gwarantuje całkowitego usunięcia plam z bardzo silnych barwników i starych zabrudzeń
nazywanych przebarwieniem.
takich jak: kawa, sok, herbata, tusze, wino, wosk, bejca. Nie gwarantuje również całkowitego usunięcia
sierści i przykrych zapachów oraz odbarwień.
13. Zamówienie realizowane będzie wtedy gdy dany przedmiot posiada oznakowanie fabryczne co do
sposobu jego konserwacji. W innym wypadku zamawiający zostanie poinformowany o sposobie prania i
ewentualnym ryzyku i sam podejmuje decyzje czy chce aby usługa została wykonana.
14.W przypadku czyszczenia pojazdu pranie podsufitki zawsze jest wykonywane na odpowiedzialność
zleceniobiorcy ze względu na nieznaną historię użytkowania.
15. W przypadku czyszczenia pojazdu, wykonawca zastrzega sobie prawo do odmówienia czyszczenia
podsufitki lub boczków drzwi, ze względu na zły stan lub stwierdzi że jest zbyt duże prawdopodobieństwo
odklejenia się.
16. W przypadku prania dywanu, gdy producent zaleca: nie prać na mokro, nie przemaczać,
nie czyścić chemicznie, suszyć w pozycji poziomej, dywan zostanie wyczyszczony na ryzyko klienta.
17. Zamówienie dotyczące prania dywanów klejonych, podklejanych, usztywnianych mogą ulec
rozklejeniu, mogą też pojawić się załamania, pęknięcia, sfałdowania. W takim przypadku wykonawca nie
ponosi odpowiedzialności za tego typu następstwa.
18. Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za powstałe przebarwienia, które powstaną
w reakcji z detergentem innych płynów i tym podobnych substancji użytych wcześniej przez klienta
podczas samodzielnego czyszczenia plam.
19. Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za zniszczenie bądź uszkodzenie podłogi powstałe w
wyniku jej braku zabezpieczenia przed zachlapaniem podczas wykonywanej usługi.
20. Jakość wykonanej usługi należy sprawdzić w chwili odbioru przedmiotu. Klient zobowiązany jest do
dokonania oględzin danej rzeczy.
21. Reklamacji można udzielać do 48 godzin od wykonanej usługi. Brak zgłoszenia zażalenia w
podanym czasie, co do wykonanego zamówienia, nie może w przyszłości stanowić podstawy do
domagania się reklamacji.
22. Reklamacje należy wysyłać na adres e-mail: lub na podany numer telefonu ( 570 770 434)
23. W reklamacji powinno się znajdować:
• Imię i nazwisko klienta oraz numer kontaktowy
• Opis reklamowanej usługi
• Powód reklamacji
• Żądanie reklamującego
24. Złożenie zamówienia usługi oznacza akceptacje warunków regulaminu.